עותק של DSC02715_edited.jpg
אסף 
(אסף מנחה בחממה לבד,
משתף פעולה עם מתיו בתל-אביב)
אינטנסיב חממה
דה-קומפוזיציה בזמן אמת
התפרקות
 
חלק מהמאלתרים או ה'טכניקות' מדברים על אלתור כקומפוזיציה בזמן אמת. באינטנסיב זה נרצה לחקור נקודת מבט שונה במקצת: אלתור כפירוק (דה-קומפוזיציה) מיידי. היינו רוצים שנשאל כיצד לפרק את מה שאנו חושבים שאנו יודעים על העולם, גופנו, אנשים/גופים אחרים, העבר, העתיד והרגע הנוכחי. האינטואיציה שלנו היא שבאמצעות פירוק נוצר קרקע למשהו חדש באמת שיקרה (חשבו על קומפוסט). פירוק הוא לא משהו שעושים, הוא משהו שקורה (לנו, לאקולוגיה ההתייחסותית שאנו חלק ממנה, חשבו על קומפוסט, שוב!). יש לנו גם את האינטואיציה כי על ידי התחלה מנקודת המבט של הפירוק נוכל לפתח את היכולת שלנו לתפוס בצורה חריפה יותר את הווירטואלי שרודף את האלתור (כל האפשרויות שלא מומשו, הבחירות שלא נשמרו ...). אנו חושדים כי וירטואליות זו צובעת את האפקטיביות של האלתור שלנו. מנקודת מבט זו, נוכל להפוך את נקודת המבט ולחקור את האלתור כרגע שנולד מפירוקים מקומיים וגלובליים רבים. עם זאת, כפי שיודע כל מי שניסה להכין קומפוסט, אנו יכולים או צריכים ליצור את התנאים כדי שהפירוק יהיה אפשרי. מהם התנאים לפירוק מיידי? אנו חושדים כי הנוהג של נפילה (יחד) בקונטקט הוא כר פורה לפירוק מיידי. בואו ניפול.
אסף ביו:

אסף מתרגל קונטקט וסוגים אחרים של טכניקות אימפרוביזציה (בוטו, טיונינג סקור...) מאז 1994. הוא למד בתל אביב, ניו יורק, פריז ובוסטון. בין המורים המשפיעים ביותר שלו ניתן למנות את סטיב פקסטון, קירסטי סימסון, ליסה נלסון ומין טנאקה. מאז שנת 2000, הוא לימד באירופה, בארה"ב, בבואנוס איירס וישראל. בשנת 2012, הוא ארגן כנס בינלאומי בפריז סביב  קונטקט ומיינדפולנס. מאז 2016 הוא מטפל מוסמך של רולפינג, תלמידו של הוברט גודאר. אסף הוביל יחד עם מתיו גודו, מאז 2013 את בודילאב, בית הספר לסומטיקה, וקבוצת מחקר חווייתית טרנס-סומטית (פלדנקרייז, אלכסנדר, רולפינג ו- CI). אסף הינו חוקר במדעי המוח הקוגניטיביים (PhD 2008, MIT) ב CNRS. נושאי המחקר שלו כוללים שפה (תחביר, הבנת שפה ...) ומחול (ביצועים, צופים, אלתור משותף, טכנולוגיות חדשות). הוא ארגן מספר אירועים סביב ריקוד, אימפרוביזציה וקוגניציה המפגיש בין מדענים, מתרגלי תנועה, אנתרופולוגים ופילוסופים. הוא חבר בתכנית לתארים מתקדמים של ArTecבאוניברסיטת פריז 8, שם הוא לוקח חלק בעיצוב תכנית יצירת המחקר.
עותק של DSC03182_edited.jpg